Son eklenenler
HAMİLELİKTE BESLENME VE KİLO İLİŞKİSİ - Cumartesi, 30 Kasım 2013 18:18
Yiyecekleri Satın Alırken Dikkat! - Cumartesi, 30 Kasım 2013 18:17
Riskli Atıştırmalar - Cumartesi, 30 Kasım 2013 18:15
Neyi, ne zaman yemeli - Cumartesi, 30 Kasım 2013 18:02
Kilo Aldıran Sebepler - Cumartesi, 30 Kasım 2013 15:03
SADECE PİLATES YETERLİMİ - Cumartesi, 30 Kasım 2013 14:46
Yetişkinler Haftada 2 Kez Kas Çalışmalı - Cumartesi, 30 Kasım 2013 14:44
Yoga - Cumartesi, 30 Kasım 2013 14:41
Yürüyüşün Süresi Önemlidir - Cumartesi, 30 Kasım 2013 14:35

EN BÜYÜK SERVETİNİZ , KENDİNİZE YAPTIĞINIZ YATIRIMDIR.... YELDA BAŞARAN
BEDENİNİ EĞİTEN RUHUNU EĞİTİR... YELDA BAŞARAN
VÜCUT BİR MAKİNADIR .... YELDA BAŞARAN
ERTELEME HEMEN HAREKETE GEÇ... YELDA BAŞARAN
KEYFİNİZE SAĞLIK EKLEYİN... YELDA BAŞARAN

Neyi, ne zaman yemeli

Yelda Başaran Yelda Başaran

 

Konu iştahınızı kontrol etmeye geldiğinde, neyi  ne zaman yediğiniz önemli rol oynar. Beslenme düzeninizi baştan aşağı değiştirip birkaç püf noktasına dikkat etmenin, kandaki glikoz seviyelerini iyi bir seviyeye getirmekte ne kadar etkili olduğunu görünce şaşıracaksınız ki bu, artık çikolatalarla hızlı çözümlere yönelmeyeceğiniz anlamına gelir. Bunun sonucu olarak, aşırı kilolarınızdan kolayca kurtulduğunuzu görebilirsiniz.  Hedeflemeniz gereken şeyler şunlardır:

Kan şekeri seviyenizi düzenli tutmak için besin değeri yüksek yiyecekleri sık ve az yiyin.Her gün üç öğün yiyin;sabah ve öğlenden sonra ilerleyen saatlerde ara atıştırmalar alın.

Mümkün olduğunca taze ve evde pişmiş yemekler yiyin.

Kurutulmuş meyve , taze meyve, kuruyemiş ve çekirdek gibi kendi içinde şeker barındıran yiyecekler tüketin.

Yemek yerken gevşeyin ve yemeğinizin tadını çıkarın..

Öğünlerinizi ve atıştırmalarınızı önceden planlayın

Açken değil, daima yemek yedikten sonra yiyecek alışverişi yapın.

Çay ve kahveyi azaltın.Bunları çok miktarda tüketirseniz,insülin algısında artişa neden olabilirler.Çay ve kahve vede tüketilen bol miktadarda şeker,kanda dengesiz,

Glikoz seviyelerine yol açabilir.Sağlıklı yiyecek mağazalarında satılanbitkisel çayları ve kahve benzerlerini deneyin.

Krom, magnezyum. B ve C vitaminleri açısından zengin, tam kepekli, acı, karabiber ve tavuk içeren beslenme düzenlerine odaklanın..

 

Alkol tüketiminizi azaltın. Alkolün kalori oranının yüksek olması bir yana ,aşırı miktarda alındığında karaciğerinize zarar verebilir ki bu da kan şekerinizin ciddi oranda düşmesine veya hipoglisemiye yol açar. Örneğin bir öğün yerine iki-üç kadeh cin-tonik içmek,kandaki glikoz seviyenizde ciddi yükseliş ve düşüşlereyolaçarak,hipogliseminin bütün semptomlarını yaratır.

 

Okunma 2718 defa Son Düzenlenme Cuma, 20 Aralık 2013 19:37
Öğeyi Oyla
(0 oy)
Yorum eklemek için giriş yapın
SON EKLENENLER