Son eklenenler
HAMİLELİKTE BESLENME VE KİLO İLİŞKİSİ - Cumartesi, 30 Kasım 2013 18:18
Yiyecekleri Satın Alırken Dikkat! - Cumartesi, 30 Kasım 2013 18:17
Riskli Atıştırmalar - Cumartesi, 30 Kasım 2013 18:15
Neyi, ne zaman yemeli - Cumartesi, 30 Kasım 2013 18:02
Kilo Aldıran Sebepler - Cumartesi, 30 Kasım 2013 15:03
SADECE PİLATES YETERLİMİ - Cumartesi, 30 Kasım 2013 14:46
Yetişkinler Haftada 2 Kez Kas Çalışmalı - Cumartesi, 30 Kasım 2013 14:44
Yoga - Cumartesi, 30 Kasım 2013 14:41
Yürüyüşün Süresi Önemlidir - Cumartesi, 30 Kasım 2013 14:35

EN BÜYÜK SERVETİNİZ , KENDİNİZE YAPTIĞINIZ YATIRIMDIR.... YELDA BAŞARAN
BEDENİNİ EĞİTEN RUHUNU EĞİTİR... YELDA BAŞARAN
VÜCUT BİR MAKİNADIR .... YELDA BAŞARAN
ERTELEME HEMEN HAREKETE GEÇ... YELDA BAŞARAN
KEYFİNİZE SAĞLIK EKLEYİN... YELDA BAŞARAN

Yetişkinler Haftada 2 Kez Kas Çalışmalı

Yelda Başaran Yelda Başaran

Tüm yetişkinler hareketsizlikten uzak durmalıdır.

 

Yetişkinlerin haftada en az 2,5 saat (150 dakika)hızlı yürüyüş gibi(orta şiddete)fiziksel aktivitede bulunmaları veya daha kısa süreli ama hızlı koşu veya yüzme gibi daha yoğun bir aktivitede bulunmaları gerekiyor.Haftada 4-5 gün 30-40 dakikalık yürüyüşler bu öneri için uygundur.

Yetişkinlerin ayrıca haftada iki kez veya daha fazla kas güçlendirici egzersiz yapmaları gerekiyor.egzersiz bütün ana kas gruplarını çalıştırmalıdır.Daha iyi kas kontolüve vücut sağlığı için ağırlık kaldırmak,direnç makineleri,şınav ,barfiks, yük taşımakveya bahçe işleriyle ilgilenmek;hepsi aynı sonucu sağlayacaktır.

 

Kas güçlendirici egzersizleri hafif yoğunlukta vaya 2,5 saat çok yoğun aerobik egzersizle kombine etmek daha da fazla yarar sağlayacaktır.

Okunma 2168 defa Son Düzenlenme Cuma, 20 Aralık 2013 19:37
Öğeyi Oyla
(0 oy)
Yorum eklemek için giriş yapın
SON EKLENENLER